pondělí 6. září 2010

Špitálka

Uplynulý víkend jsem strávil s partou doktorů z pardubické nemocnice, sice jich byla půlka od rentgenu, pak se strhla debata, do jaký míry jsou to doktoři :-). Maj to ve jméně, takže jsou. Tímto jim děkuji za zorganizování výletu a celého pobytu. Jste dobrý, zvlášť ten, kdo toto dal dohromady (modří už vědí :-)). Na Sněžku jsem lezl poprvé v životě a žádných panoramat jsem si neužil. Čeho jsem se nemohl nabažit, byla obsluha baru u lanovky a obsluha v hospodě v Peci (Na Peci), tito lidé ochotou jen překypují a můžou se přetrhnout, aby vás mohli obsloužit, chovají se příjemně a jsou velice vlídní. Po této zkušenosti mám zas na delší dobu s Krkonošema útrum. Sranda naštěstí byla, takže to kompenzuje jiné nedostatky.[gallery link="file" columns="4" orderby="title"]

Žádné komentáře:

Okomentovat