neděle 29. srpna 2010

Slavia - Olomouc

Budete-li mít možnost dostat se na Slavii jako fotograf (díky www.vychytane.cz), tak toho využijte, je to totiž střežené jako v pevnosti Boyard, ale perfektně zorganizované. Uvnitř se také fotí výborně, zvlášť proti kotli Slávie, jelikož rozmazaní fanoušci tvoří pěkné pozadí. Gol Slavie na 1:0 jsem vyfotil, jedná se o fotku 18. Vyrovnávací gól Olomouce jsem měl přes celé hřiště, jelikož jsem seděl u branky domácích. Dále bych chtěl poděkovat záchrannému sboru, jelikož jsem si skřípl ruku do monopodu a málem jsem vykrvácel, za to, že mi poskytli první pomoc. Kdybych měl zlomenou nohu, asi by to zvládli ošetřit rychlejc, protože na takové věci jsou připravení. Výsledek 1:1

[gallery link="file" columns="4" orderby="title"]

Žádné komentáře:

Okomentovat