středa 20. dubna 2011

Fotografický seminář



Jelikož od vás dostávám emaily, že byste chtěli vidět, jak se fotí v terénu, rozhodl jsem se, že pro prvních pět zájemců, kteří se přihlásí na můj email uspořádám přednášku spojenou s praktickou ukázkou. Kdy: neděle 8.5.2011 9:00

Kde: Staroměstské náměstí Praha

Co se koná: Volkswagen Maraton Praha 2011

Co s sebou: digitální zrcadlovku a objektivy

Co mě to bude stát: nic :-)

Opravdu za to nic nechci, rád se podělím o nabyté zkušenosti. Jen mi pak dejte např. palec nahoru, že se vám akce líbila, nebo mě propagujte na Facebooku, či Twitteru. Proč zrovna VW Maraton? Jedná se o veřejnou akci, která má délku až 7 hodin, je v ní mnoho příležitostí k vytvoření pěkných snímků a navíc  nebude potřeba akreditace fotografa (pokud oželíte snímky běžců z Keni v cíli a na stupních vítězů).
[contact-form 1 "Kontaktní formulář 1"]

4 komentáře: