sobota 9. října 2010

Ztracený podzim

Ve středu večer jsem se vydal s Bárou a se Štěpánem na křes nového CD Vladimíra Mišíka - Ztracený podzim. Tentokrát jsem neměl možnost fotit ze zákulisí, či z podia, takže jsem byl nucen prodírat se s foťákem mezi lidmi a občas si vyslechnout peprnou hlášku, že by chtěli být fotografem, že by se kamkoliv dostali. Přežil jsem a fotky jsem vytvořil. Se světlem to bylo velice špatné, na clonu 2.0 byl čas 1/30 s při ISO 1600. Nepoužitelné časy, musel jsem použít blesk. Dal jsem difusor, o 1EV podexponoval a "odrážel" jsem o co šlo. Nakonec se zadařilo a není poznat, že některé jsou s bleskem. Vladimírovi přeji pevné zdraví a dobrou prodejnost nové desky. Většinu z ní hráli a stojí to za to. Hlavní postavou večera byl kromě Vladimíra Mišíka i Jaroslav Olin Nejezchleba, který hrál ve všech souborech - Kybabu, s Petrem Skoumalem i s ETC. Hrál na kytaru, čelo a housle.[gallery link="file" columns="4" orderby="title"]

Žádné komentáře:

Okomentovat