sobota 17. července 2010

České hrady 2010


Dnes jsem fotil na Kunětické hoře festival České hrady 2010. Z účinkujících jsem stihl dětský punkový soubor Kašpárek v rohlíku, Toxique, Monkey Bussines, Sto zvířat a Wohnout. Počasí bylo rozmanité, chvíli svítilo ostré slunce, pak se přehnala lehká bouřka, foukal silný vítr. Naštěstí když pršelo, mohl jsem se schovat na pódiu. Systém vstupu byl takový, že jako fotograf jsem měl přístup i na "backstage".



[gallery link="file" columns="4"]

5 komentářů:

  1. Povedené fotečky.

    Jak ses tam jako fotograf dostal? To se stačí zaregistrovat nebo napsat nějakou žádost? A kolik to stojí?

    OdpovědětVymazat
  2. Pekne, pekne!!
    nakonec se jeste mozna naucis fotit:))

    OdpovědětVymazat
  3. To Jens:
    www.vychytane.cz jsou jedním z mediálních partnerů, takže jsem jim napsal, že bych udělal fotoreport, jestli mě tam pustěj. Stačily dva maily a bylo to.

    OdpovědětVymazat
  4. Martin Růžička29. února 2012 v 9:12

    Tomáši, skvělé, přímo úžasné... asi odložím svůj foťák.... Tuto akci jsem shodou okolností též absolvoval... takže ještě jednou zdravím Martin

    OdpovědětVymazat